måndag 23 augusti 2010

Klädinsamlingen


Jag har fått att göra, här ryker det kläder i säck efter säck, storlek 38. Nu har jag insett att jag inte kommer att kunna använda dom längre även om jag bantar, så mycket snygga kläder, men vad gör man, det går ju inte bara att spara i evigheter utan att kunna använda det, så mycket garderober finns det inte i ett gammalt 50-talshus.

Jag 1990

Storlek 42-44 är det som gäller nu (äckligt). Jag har gått upp 17 kilo på 10 år, det är ju inte klokt!!
Kanske är det dags att göra något åt det nu innan det blir för sent, behövs nog en coach till det också:))

Jag 2010



2 kommentarer:

  1. Hej! vilken trevlig blogg du har, kul att läsa! Vikten...ja man känner ju mest själv, men jag vet hur det är! Jag har också lyckats fylla på en hel del efter att jag var sjuk. Får se hur jag ska gå åt de......kram

    SvaraRadera